Post: #1
10-04-2020 21:46
Wybaczcie, że jeszcze dłużej ciągnę temat z tymi technikami i zmieniam koncepcję w ostatniej chwili, ale wpływają na to dwie rzeczy. Po pierwsze niestety nie udało nam się wybrać jednej opcji, która satysfakcjonowałaby większość (głosy wielokrotnego wyboru nie zdały egzaminu), a po drugie w międzyczasie pojawiły się na sb pomysły, które - moim zdaniem - są naprawdę warte rozważenia. Dlatego podsuwam już ostatni temat, który tego dotyczy i po nim już wybierzemy jedną opcję. Pozwólcie zatem, że je przedstawię oraz poproszę o wybranie po jednej opcji.
1. Udostępniamy te techniki jako możliwe do wybrania od 18 poziomu, jak proponowane początkowo (nowy slot z ustalonej puli).
2. Proponujemy jako techniki na 18 poziom, lecz dajemy również graczom możliwość stworzenia własnej umiejętności tego samego kalibru (nowy slot z możliwością stworzenia autorskich technik).
3. Proponujemy jako ulepszenie dowolnej techniki, którą już aktualnie znamy. Niezależnie od siły oryginału ani tego, czy jest kanoniczna czy autorska, osiąga zawsze ten sam potencjał. Czyli Byakurai może być deszczem Byakuraiów, a Ryodan może być większym Ryodanem, etc. Dowolność w kreacji i wszystko podlega ocenie. Pośród tych ulepszonych technik można będzie wybrać zaproponowane, które już zostały zaprezentowane (nowy slot z możliwością stworzenia autorskich technik).
4. Udostępniamy te techniki jako możliwe do wybrania od 16 poziomu, jak proponowane początkowo. Prawie to samo, co na pierwszym podpunkcie, z tym że skierowane do większej liczby graczy mogącej szybciej uzyskać dostęp do takiej umiejętności. Obniża także liczbę rzeczy do wyboru na 18 lvl, dając więcej kamieni milowych w rozwoju postaci (nowy slot z ustalonej puli).
1. Udostępniamy te techniki jako możliwe do wybrania od 18 poziomu, jak proponowane początkowo (nowy slot z ustalonej puli).
2. Proponujemy jako techniki na 18 poziom, lecz dajemy również graczom możliwość stworzenia własnej umiejętności tego samego kalibru (nowy slot z możliwością stworzenia autorskich technik).
3. Proponujemy jako ulepszenie dowolnej techniki, którą już aktualnie znamy. Niezależnie od siły oryginału ani tego, czy jest kanoniczna czy autorska, osiąga zawsze ten sam potencjał. Czyli Byakurai może być deszczem Byakuraiów, a Ryodan może być większym Ryodanem, etc. Dowolność w kreacji i wszystko podlega ocenie. Pośród tych ulepszonych technik można będzie wybrać zaproponowane, które już zostały zaprezentowane (nowy slot z możliwością stworzenia autorskich technik).
4. Udostępniamy te techniki jako możliwe do wybrania od 16 poziomu, jak proponowane początkowo. Prawie to samo, co na pierwszym podpunkcie, z tym że skierowane do większej liczby graczy mogącej szybciej uzyskać dostęp do takiej umiejętności. Obniża także liczbę rzeczy do wyboru na 18 lvl, dając więcej kamieni milowych w rozwoju postaci (nowy slot z ustalonej puli).
![[Obrazek: aXAHmNa.png]](http://i.imgur.com/aXAHmNa.png)