• Strona Główna
  • Karty Postaci
    • Twoja KP
    • Tworzone KP
    • Zaakceptowane KP
    • Nieaktywne KP
  • Gamemasterzy
    • Skye
    • Katsuya Senzaki
    • Vaya Vesper
    • Jesse Walker
    • Yare
    • Ryuichi Kagawa
    • Chester
    • Lena Hawk
  • Ważne Tematy
    • Poradnik dla Nowych
    • Regulamin Forum
    • System gry
    • Grywalne rasy
    • Główny wątek fabularny
    • Plan wydarzeń
    • Wstęp do fabuły
    • Wzór Karty Postaci
  • Szukaj
  • Toplisty
    • Top Lista gier PBF
    • TOP 100 PBF
  • Partnerzy
    • Wymiana Bannerów
    • Fora zaprzyjaźnione
Bleach OtherWorld PBF
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

  Bleach OtherWorld PBF Organizacja Pomysły i propozycje Techniki elitarne

Ankieta: Elitarne techniki - w jakiej formie?
Od 18 lvl (pierwotna propozycja)
Od 18 lvl z możliwością autorskich technik elitarnych
Od 18 lvl jako ulepszenie znanej już techniki
Od 16 lvl jako pojedynczy elitarny skill do wyboru z puli
[Wyniki ankiety]
 
Rozpocznij wątek   
Techniki elitarne
Skye Online
Ms. Hyde
Ranga:

Brak rangi

Dane Osobowe Postaci

Imię: Skye
Nazwisko:
Wiek: 22
Poziom Postaci: 12
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Tsukuyo, Ichinose, Yuzume


Broń Duchowa

Fullbring: Aspect of Chaos (22 lvl)

Atuty

Bujutsu: Amator
Hohou: Zaawansowany
Hakuda: Praktykant
Kidou/Kontrola reiatsu: Mistrz
Ilość Reiryoku: Legendarna
Siła fizyczna: Normalna
Wytrzymałość: Niewyobrażalna
Siła Woli/Wiedza: Geniusz


Specjalizacje

Specjalizacja I: Potwór reiroyku
Specjalizacja II: Niebotyczna aura
Post: #1
10-04-2020 21:46
Wybaczcie, że jeszcze dłużej ciągnę temat z tymi technikami i zmieniam koncepcję w ostatniej chwili, ale wpływają na to dwie rzeczy. Po pierwsze niestety nie udało nam się wybrać jednej opcji, która satysfakcjonowałaby większość (głosy wielokrotnego wyboru nie zdały egzaminu), a po drugie w międzyczasie pojawiły się na sb pomysły, które - moim zdaniem - są naprawdę warte rozważenia. Dlatego podsuwam już ostatni temat, który tego dotyczy i po nim już wybierzemy jedną opcję. Pozwólcie zatem, że je przedstawię oraz poproszę o wybranie po jednej opcji.

1. Udostępniamy te techniki jako możliwe do wybrania od 18 poziomu, jak proponowane początkowo (nowy slot z ustalonej puli).
2. Proponujemy jako techniki na 18 poziom, lecz dajemy również graczom możliwość stworzenia własnej umiejętności tego samego kalibru (nowy slot z możliwością stworzenia autorskich technik).
3. Proponujemy jako ulepszenie dowolnej techniki, którą już aktualnie znamy. Niezależnie od siły oryginału ani tego, czy jest kanoniczna czy autorska, osiąga zawsze ten sam potencjał. Czyli Byakurai może być deszczem Byakuraiów, a Ryodan może być większym Ryodanem, etc. Dowolność w kreacji i wszystko podlega ocenie. Pośród tych ulepszonych technik można będzie wybrać zaproponowane, które już zostały zaprezentowane (nowy slot z możliwością stworzenia autorskich technik).
4. Udostępniamy te techniki jako możliwe do wybrania od 16 poziomu, jak proponowane początkowo. Prawie to samo, co na pierwszym podpunkcie, z tym że skierowane do większej liczby graczy mogącej szybciej uzyskać dostęp do takiej umiejętności. Obniża także liczbę rzeczy do wyboru na 18 lvl, dając więcej kamieni milowych w rozwoju postaci (nowy slot z ustalonej puli).

[Obrazek: aXAHmNa.png]

Am I hurting? Am I sad? Should I stay, or should I go?
I've forgotten how to tell. Did I ever even know?
Can I take another step? I've done everything I can
All the people that I see I will never understand

Battle theme | Fullbring Self | Power Unleashed
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Shiba Ayano Offline
Zabłąkana dusza
Ranga:

Porucznik VII Dywizji

Dane Osobowe Postaci

Imię: Ayano
Nazwisko: Shiba
Pseudonim: Pinku
Wiek: 200
Poziom Postaci: 12,5
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Kenshiro, Megumin


Broń Duchowa

Zanpaktou: Jōkā

Atuty

Bujutsu: Geniusz
Hohou: Geniusz
Hakuda: Zaawansowany
Kidou/Kontrola reiatsu: Mistrz
Ilość Reiryoku: Ogromna
Siła fizyczna: Normalna
Wytrzymałość: Normalna
Siła Woli/Wiedza: Ponadprzeciętna


Specjalizacje

Specjalizacja I: Mistrz Cero
Post: #2
10-04-2020 22:18
Jestem za opcją 2 lub 4, dla mnie 3 zdecydowanie odpada, wydaje się najmniej atrakcyjna i wszystkie wariacje zaklęć można po prostu zawrzeć samemu kombinując z fushibi i istniejącym czarem. Chyba bardziej skłaniam się opcji czwartej, do 18 poziomu jest masę czasu i na forum trzeba spędzić lata by do niego dobić, poza tym byłoby to pewne urozmaicenie w budowaniu postaci i stwarza nieco więcej możliwości.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Ryuichi Kagawa Online
The Avenger
Ranga:

Drugi porucznik siódmej dywizji

Dane Osobowe Postaci

Imię: Ryuichi
Nazwisko: Kagawa
Wiek: 17/72
Poziom Postaci: 16
Cecha duszy: Vizard-Arrancar
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Sachi Ōmaeda, Liam Black


Broń Duchowa

Zanpaktou: Kojin Kyūnoshitsu: Espíritu del Bosque

Atuty

Bujutsu: Geniusz
Hohou: Geniusz
Hakuda: Amator
Kidou/Kontrola reiatsu: Geniusz
Ilość Reiryoku: Ogromna
Siła fizyczna: Normalna
Wytrzymałość: Niewyobrażalna
Siła Woli/Wiedza: Przeciętna


Specjalizacje

Specjalizacja I: Arcymistrz medycyny
Post: #3
10-04-2020 22:34
Ja z kolei uważam, że trzecia opcja daje największą różnorodność wśród postaci na forum, czy NPC. A jako, że kocham różnorodność to nie mogłem przejść obok tego punktu obojętnie.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Drake Gaunniss Offline
Toreador
Ranga:

Brak rangi

Dane Osobowe Postaci

Imię: Varim Vlad Doran
Nazwisko: Gaunniss
Pseudonim: Drake
Wiek: 24
Poziom Postaci: 5
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Akaoni Seishiro, Renshu, Ellie


Broń Duchowa

Zanpaktou: Paria

Atuty

Bujutsu: Mistrz
Hohou: Praktykant
Hakuda: Expert
Kidou/Kontrola reiatsu: Praktykant
Ilość Reiryoku: Zwykła
Siła fizyczna: Normalna
Wytrzymałość: Normalna
Siła Woli/Wiedza: Mierna

Post: #4
10-04-2020 23:12
Popieram Sumika w tej materii. Jest to najbardziej sensowne rozwiązanie i zgodne z rozwojem postaci. A skille spójne też budują klimat
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Yare Online
FUS RO DAH!!!
Ranga:

Pomidorowy Wojownik Rangi A

Dane Osobowe Postaci

Imię: Yare
Nazwisko:
Poziom Postaci: 17
Karta postaci: Tutaj.


Broń Duchowa

Niesprecyzowana

Atuty

Bujutsu: Expert
Hohou: Geniusz
Hakuda: Geniusz
Kidou/Kontrola reiatsu: Expert
Ilość Reiryoku: Niewyobrażalna
Siła fizyczna: Legendarny
Wytrzymałość: Wielka
Siła Woli/Wiedza: Ograniczona


Specjalizacje

Specjalizacja I: Arcymistrz walki wręcz
Post: #5
11-04-2020 13:27
Widzę, że wpadł tu mój randomowy pomysł z sb. Powiedzmy, że pomyślałem o takim rozwiązaniu jako o kompromisie, dobrze byłoby zapewnić możliwości rozwoju wysokolevelowym postaciom, a zarazem nie wręczać im nowego przekokszonego arsenału, który przesadnie uwydatni różnice w potędze między nimi a słabszymi postaciami.
Zarazem ja proponowałbym dać takie ulepszenie dostępne na co najwyżej 16 levelu - tak by była etapowa progresja postaci, a nie skokowy power boost na 18 levelu, na którym to postać dostaje drugą speckę + technikę od specki i jeszcze dodatkowo ulepszenie jakiejś umiejętności.

Dane techniczne postaci

Spoiler :
  • Ulepszona percepcja
  • Losowe przewidywanie ruchów przeciwnika
  • Losowe jasnowidzenie (krótko- i długofalowe)
  • Niewrażliwość na ból
  • Odporność na iluzje i halucynacje
  • Zwiększona skuteczność akcji (10% – 50% zależnie od poziomu szaleństwa)
  • Zwiększona siła ataków (10% – 50% zależnie od poziomu szaleństwa)


- Wnętrze Krzykospluwy -

- Combat Theme -
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Skye Online
Ms. Hyde
Ranga:

Brak rangi

Dane Osobowe Postaci

Imię: Skye
Nazwisko:
Wiek: 22
Poziom Postaci: 12
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Tsukuyo, Ichinose, Yuzume


Broń Duchowa

Fullbring: Aspect of Chaos (22 lvl)

Atuty

Bujutsu: Amator
Hohou: Zaawansowany
Hakuda: Praktykant
Kidou/Kontrola reiatsu: Mistrz
Ilość Reiryoku: Legendarna
Siła fizyczna: Normalna
Wytrzymałość: Niewyobrażalna
Siła Woli/Wiedza: Geniusz


Specjalizacje

Specjalizacja I: Potwór reiroyku
Specjalizacja II: Niebotyczna aura
Post: #6
11-04-2020 14:09
Jak na razie pomysł cieszy się największym zainteresowaniem, więc też nie sądzę, aby obniżenie o 2 poziomy tego ficzera miałoby zaważyć nagle na jego atrakcyjności. Nie ukrywam, że również jestem fanem tego rozwiązania. Poza tym, myślę, że wszystkie cztery opcje są na tyle zbliżone do siebie, aby jednak w przypadku wygranej którejkolwiek z nich, nie przeszkadzało to innym.

[Obrazek: aXAHmNa.png]

Am I hurting? Am I sad? Should I stay, or should I go?
I've forgotten how to tell. Did I ever even know?
Can I take another step? I've done everything I can
All the people that I see I will never understand

Battle theme | Fullbring Self | Power Unleashed
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Orochimaru Offline
White Snake
Ranga:

Były Porucznik Czwartej Dywizji

Dane Osobowe Postaci

Imię: Orochi
Nazwisko: Kuchiki
Wiek: 320
Poziom Postaci: 13
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Jesse Walker


Broń Duchowa

Zanpaktou: Mokusatsu

Atuty

Bujutsu: Amator
Hohou: Geniusz
Hakuda: Amator
Kidou/Kontrola reiatsu: Praktykant
Ilość Reiryoku: Ogromna
Siła fizyczna: Wielka
Wytrzymałość: Legendarna
Siła Woli/Wiedza: Geniusz


Specjalizacje

Specjalizacja I: Arcymistrz medycyny
Post: #7
11-04-2020 14:24
Od 16lvl i może to być (autorska/ulepszona) technika czy wybrana z puli. Do 16stego idzie jeszcze dobić szybko. Niższy próg, większa zabawa.

[Obrazek: original.gif]
~~~~~~~~~~~~~~Orochi Theme~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~Aktualne wyposażenie~~~~~~~~~~~~~~
Sourusukurōru - "Zwój Dusz"
Sōjōbō (僧正坊)
Tarōbō (太郎坊)
Buzenbō (豊前坊)
Myōgibō (妙義坊)
Zenkibō (前鬼坊)
Tsukuba-hōin (筑波法印)
Daranibō (陀羅尼坊)
Sagamibō (相模坊)
Saburō (三郎)
Ajari (阿闍梨)

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Shiba Ayano Offline
Zabłąkana dusza
Ranga:

Porucznik VII Dywizji

Dane Osobowe Postaci

Imię: Ayano
Nazwisko: Shiba
Pseudonim: Pinku
Wiek: 200
Poziom Postaci: 12,5
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Kenshiro, Megumin


Broń Duchowa

Zanpaktou: Jōkā

Atuty

Bujutsu: Geniusz
Hohou: Geniusz
Hakuda: Zaawansowany
Kidou/Kontrola reiatsu: Mistrz
Ilość Reiryoku: Ogromna
Siła fizyczna: Normalna
Wytrzymałość: Normalna
Siła Woli/Wiedza: Ponadprzeciętna


Specjalizacje

Specjalizacja I: Mistrz Cero
Post: #8
11-04-2020 14:32
W sumie to też byłbym za wprowadzeniem któregokolwiek rozwiązania od 16 poziomu, żeby upłynnić progresję i ją uatrakcyjnić.

Znane czary i techniki:
Spoiler :

Aktualne techniki Zanpakuto

Kompresja mocy - Ayano od zawsze starała się ukrywać swoją prawdziwą moc. W porozumieniu ze swoim Zanpakuto, Pinku pieczętuje sporą część energii w ostatecznym uwolnieniu. Zaczynając od poziomu 13, po awansie połowa zapisuje się do “podstawy” pani Shiby, a połowa do Bankai. Przykład:
Poziom 12 -> Poziom 13
Podstawa poziom 12,5
Bonus Shikai +1
Bonus Bankai +3,5

Ayano Shiba: 22 punktów za poziom, +1 za opanowanie Bankai, razem - 23
Poziom: 13 (Podstawa 12,5, Shikai +1, Bankai +3,5)
Ranga: Porucznik
Atuty:
+ Bujutsu – Geniusz [5] (Biegłość w Katanie i Wakizashi)
+ Hohou – Geniusz [5]
+ Hakuda – Zaawansowany [2]
+ Kontrola reiatsu – Mistrz [4]
+ Ilość reiryoku – Ogromny poziom [3]
+ Siła fizyczna - Normalna [0]
+ Wytrzymałość – Normalna [0]
+ Siła woli – Ponadprzeciętna [3]

Specjalizacja - Mistrz Cero

Techniki kanoniczne:
+ Shunpo
+ Agitowari
+ Shitonegaeshi
+ Onibi
+ Hitotsume: Nadegiri
+ Reiraku
+ Tesshō
+ Tsukiyubi
+ Cero
+ Gran Rey Cero
+ Eishōhaki
+ Nijū Eishō
+ Kōjutsu Eishō

Wybrane specjalne techniki kanoniczne:
+ Utsusemi [1]

Lista zaklęć:
I krąg:
+ Hadou no. 33 - Sōkatsui
+ Hadou no. 4 - Byakurai
+ Hadou no. 12 - Fushibi
+ Bakudou no. 33 - Keikatsu
+ Bakudou no. 26 - Kyakko
+ Bakudou no. 9 - Hōrin
+ Bakudou no. 4 - Hainawa
+ Hadou no. 31 - Shakkahō
+ Hadou no. 32 - Ōkasen
+ Hadou no. 1 - Shou

II krąg:
+ Hadou no. 63 - Raikōhō
+ Bakudou no. 66 - Kikai no Jomon
+ Bakudou no. 63 - Sajo Sabaku
+ Bakudou no. 61 - Rikujōkōrō
+ Bakudou no. 49 - Noren Mekuri
+ Bakudou no. 58 - Kakushitsuijaku
+ Hadou no. 39 - Jūgeki Byakurai
+ Bakudou no. 44 - Kyōmon

III krąg:
+ Hadou no. 73 - Sōren Sōkatsui
+ Bakudou no. 88 - Roppō Fūjin
+ Bakudou no. 81 - Danku
+ Hadou no. 78 - Zangerin
+ Hadou no. 88 - Hiryu Gekizoku Shinten Raiho

IV krąg:
+ Hadou no. 99 – Goryūtenmetsu
+ Bakudou no. 99 część 1 - Kin

[Obrazek: dCoBc7.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Vash Offline
Dynamic Entriii >.< '.'
Ranga:

Kapitan dywizji specjalnej (Yawata)

Dane Osobowe Postaci

Imię: Vash
Nazwisko: Uchiha
Pseudonim: Kiiroi Senkō / Yellow Flash
Wiek: około 501 lat
Poziom Postaci: 18
Cecha duszy: Vizard-Arrancar
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Madara Uchiha/ Midori no akuma, John McClane


Broń Duchowa

Zanpaktou: Halco Blanco (25 lvl)

Atuty

Bujutsu: Geniusz
Hohou: Geniusz
Hakuda: Expert
Kidou/Kontrola reiatsu: Geniusz
Ilość Reiryoku: Legendarna
Siła fizyczna: Ogromna
Wytrzymałość: Legendarna
Siła Woli/Wiedza: Przeciętna


Specjalizacje

Specjalizacja I: Demon Szybkości
Specjalizacja II: Perfekcyjna Kontrola
Post: #9
11-04-2020 14:45
To może połączmy wszystko w jedno. Elitarny skill do wyboru z puli od 16 poziomu, lub stworzenie własnego, albo wzmocnienie istniejącej techniki. I wszyscy zadowoleni Język

[Obrazek: 8r2m.png][Obrazek: 6i4y.png]
Themes:
Shiro Sagitsu - Blaze of Soul Reaper; Main theme
3 doors down - Kryptonite; Battle theme
AC/DC - Hells Bells; Inner hollow unleashed
Yasuharu Takanashi - Gekiha; Epic theme
Theme of Epicness @.@
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Skye Online
Ms. Hyde
Ranga:

Brak rangi

Dane Osobowe Postaci

Imię: Skye
Nazwisko:
Wiek: 22
Poziom Postaci: 12
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Tsukuyo, Ichinose, Yuzume


Broń Duchowa

Fullbring: Aspect of Chaos (22 lvl)

Atuty

Bujutsu: Amator
Hohou: Zaawansowany
Hakuda: Praktykant
Kidou/Kontrola reiatsu: Mistrz
Ilość Reiryoku: Legendarna
Siła fizyczna: Normalna
Wytrzymałość: Niewyobrażalna
Siła Woli/Wiedza: Geniusz


Specjalizacje

Specjalizacja I: Potwór reiroyku
Specjalizacja II: Niebotyczna aura
Post: #10
11-04-2020 14:59
Myślę, że propozycja z 16 poziomem jest bardzo spoko, ale wprowadzimy tą opcję, która wygra w ankiecie. Czyli na ten moment byłoby to ulepszenie danego skilla.

[Obrazek: aXAHmNa.png]

Am I hurting? Am I sad? Should I stay, or should I go?
I've forgotten how to tell. Did I ever even know?
Can I take another step? I've done everything I can
All the people that I see I will never understand

Battle theme | Fullbring Self | Power Unleashed
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Skye Online
Ms. Hyde
Ranga:

Brak rangi

Dane Osobowe Postaci

Imię: Skye
Nazwisko:
Wiek: 22
Poziom Postaci: 12
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Tsukuyo, Ichinose, Yuzume


Broń Duchowa

Fullbring: Aspect of Chaos (22 lvl)

Atuty

Bujutsu: Amator
Hohou: Zaawansowany
Hakuda: Praktykant
Kidou/Kontrola reiatsu: Mistrz
Ilość Reiryoku: Legendarna
Siła fizyczna: Normalna
Wytrzymałość: Niewyobrażalna
Siła Woli/Wiedza: Geniusz


Specjalizacje

Specjalizacja I: Potwór reiroyku
Specjalizacja II: Niebotyczna aura
Post: #11
14-04-2020 22:01
Dobra, myślę, że można zakończyć ankietę i wprowadzić pomysł w kompromisowej, pozostawiającej najwięcej luzu oraz możliwości rozwoju dla postaci, formie ulepszeń do istniejących już technik. Jak zostało to wspomniane wyżej w paru postach, opcję numer 3 obniżymy do 16 poziomu, aby zachować większą płynność zyskiwania siły oraz udostępnić ten ficzer większej liczbie graczy. Myślę też, że można przy tym wprowadzić parę propozycji dla tych umiejek zgodnie z pierwotnym pomysłem, z których można skorzystać, ale nie ma obowiązku. Ten temat to dobre miejsce do zgłaszania umiejętności kanonicznych lub takich, co już wystąpiły w fabule.

Verdadero Sonido (tł. True sound) - Najszybsza znana odmiana Sonido dystansująca znacznie możliwości zwykłej formy lub nawet Gamelos. Użytkownik porusza się z prędkością łamiącą wszelkie granice, co uniemożliwia mu nawet wykonywanie innych umiejętności w trakcie przemieszczenia, ale za to jego ciało nabiera takiego pędu, że jest w stanie nim samym zdewastować cel. Zarazem umiejętność pozostawia żywą iluzję zdolną oszukać wszystkie zmysły, włącznie z duchowym, co daje mylne wrażenie istnego zdublowania własnej osoby. Verdadero Sonido, przez swoje abstrakcyjne tempo, nie gwarantuje też najlepszej kontroli nad ruchem ciała. Gdy już się zdecydowało skorzystać z tej techniki, w zasadzie konieczne jest wykonanie jej do końca zgodnie z zamiarem.
Wymagania: Demon szybkości, Geniusz w hohou, Geniusz kontroli reiatsu, Ogromna wytrzymałość

Toriokotsu (tł. Triple bone) - Destrukcyjne rozwinięcie technik Ikkotsu i Sokkotsu, które w przeciwieństwie do poprzedników składa się z trzech sekwencyjnych uderzeń wyprowadzonych nogą. Wykonywane są one obrotowymi kopnięciami (pierwsze tradycyjne, drugie piętą), po którym następuje ostatnie bliźniaczo podobne do pierwszego, ale wówczas uwalniana jest cała siła techniki. Inaczej, niż w przypadku Sokkotsu, celem umiejętności nie jest rozerwanie jednego obiektu na strzępy, lecz wyrzucenie ogromnych pokładów reiatsu w danym kierunku, by dosłownie zniszczyć wszystko w prostej linii. Ten ostatni roundhouse kick bowiem emituje energię duchową w takich ilościach, że sama umiejętność niekiedy może mylnie wręcz przypominać promień wystrzelony w danym kierunku podczas gdy tak naprawdę jest to duchowa manifestacja samego kopnięcia. Toriokotsu ma potencjał do nie tylko pokonania oponenta w jednym ruchu, lecz również brutalnym rozerwaniu ciała przy czystym trafieniu.
Wymagania: Arcymistrz walki wręcz, Geniusz w hakudzie, Niewyobrażalny poziom reiryoku, Legendarna siła fizyczna

Hiryu — Shinkan Sekai (tł. Flying dragon — Silent world) - Potężna umiejętność zanjutsu możliwa do opanowania przez niekwestionowanych mistrzów miecza obdarzonych równie monstrualnymi pokładami reiryoku. Wykonywana jest z wysokiej postawy (jōdan no kamae) poprzez trzymanie miecza oburącz ponad głową i uwalniana poprzez cięcie nim do dołu po skoncentrowaniu odpowiedniej ilości reiatsu wokół całego ciała, aniżeli tylko zanpakutou. Manifestacją techniki jest wąski, podłużny łuk energii pokonujący dystans pod lekkim kątem, który jednak po zetknięciu z pierwszą przeszkodą uwalnia prawdziwą obszarową naturę. Skondensowana moc dosłownie eksploduje niszcząc wszystko na terenie sięgającym nawet do setek metrów kwadratowych poczynając od punktu zderzenia z celem. Przy kolizji wyzwalany jest drażniący w uszy dźwięk jednoczesnego rozbicia mnóstwa elementów, w które trafiła technika. Sama fala uderzeniowa z kolei, zamiast zwyczajnie demolować wszystko w obszarze działania w jednym kierunku, w którym pierwotnie podążała wiązka, doprowadza do pęknięć, rozbić, niczym pod wpływem niezliczonej ilości cięć.
Wymagania: Arcymistrz szermierki/broni wręcz, Geniusz w zanjutsu, Geniusz kontroli reiatsu, Niewyobrażalna siła fizyczna

Ura Hadō: Sannodō — Teppūsatsu (tł. Hidden Way of Destruction: Third Path — Iron Wind Murder) - Użytkownik wykonuje ruch dłonią o złączonych, wyprostowanych palcach, przywołując zarazem stworzoną z aury głowę monstrualnego zielonego smoka. Ów bestia z kolei po chwili wyrzuca z pyska podmuch wiatru wystarczająco potężny, aby dosłownie zmieść na swej drodze najpotężniejsze techniki obronne lub zrównać z ziemią lub wyrzucić w powietrze obiekty na ogromnej przestrzeni. Swoim potencjałem Teppusatsu wykracza poza siłę zaklęć z ostatniego, numerowanego kręgu Magii Demonicznej i opanować go mogą jedynie prawdziwi arcymistrzowie tej dziedziny, którzy wręcz poświęcili życie na szlifowanie swych umiejętności w tym zakresie.
Wymagania: Arcymistrz kidou, Geniusz w kidou, Imponująca wiedza

[Obrazek: aXAHmNa.png]

Am I hurting? Am I sad? Should I stay, or should I go?
I've forgotten how to tell. Did I ever even know?
Can I take another step? I've done everything I can
All the people that I see I will never understand

Battle theme | Fullbring Self | Power Unleashed
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Forum software by © MyBB 1.6.15 - Theme © iAndrew 2014
Tryb normalny
Tryb drzewa