• Strona Główna
  • Karty Postaci
    • Twoja KP
    • Tworzone KP
    • Zaakceptowane KP
    • Nieaktywne KP
  • Gamemasterzy
    • Skye
    • Katsuya Senzaki
    • Vaya Vesper
    • Jesse Walker
    • Yare
    • Ryuichi Kagawa
    • Chester
    • Lena Hawk
  • Ważne Tematy
    • Poradnik dla Nowych
    • Regulamin Forum
    • System gry
    • Grywalne rasy
    • Główny wątek fabularny
    • Plan wydarzeń
    • Wstęp do fabuły
    • Wzór Karty Postaci
  • Szukaj
  • Toplisty
    • Top Lista gier PBF
    • TOP 100 PBF
  • Partnerzy
    • Wymiana Bannerów
    • Fora zaprzyjaźnione
Bleach OtherWorld PBF
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

  Bleach OtherWorld PBF Soul Society Dywizje Kompleks Centrali 46 Sala obrad

Rozpocznij wątek   
Sala obrad
Vidar Offline
Zabłąkana dusza
Ranga:

Onmitsukido Sōshireikan

Dane Osobowe Postaci

Imię: Einar
Nazwisko: Ulfrbjörn
Pseudonim: Vidar
Wiek: 42 / 100
Poziom Postaci: 16
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Henry L. von Bastie, Ancient, Souma Ishikawa


Broń Duchowa

Zanpaktou: Avatar of Yggdrasil

Atuty

Bujutsu: Amator
Hohou: Geniusz
Hakuda: Geniusz
Kidou/Kontrola reiatsu: Geniusz
Ilość Reiryoku: Wielka
Siła fizyczna: Legendarny
Wytrzymałość: Ogromna
Siła Woli/Wiedza: Mierna


Specjalizacje

Specjalizacja I: Klony
Post: #41
16-10-2018 10:37
Wzmianka o byłej członkini Onmitsukido, która teraz działa w szeregach Gotei wcale mnie nie uspokajała. Zwłaszcza po ostatnich wydarzeniach. Nawet jeśli taki stan rzeczy satysfakcjonuje radę, ja nadal wolałbym mieć tam naszych ludzi. Nawet, jeśli mieliby tylko pokazać, że nadal się tutaj liczymy. By ramie Rady nadal sięgało jurysdykcji oddziałów obronnych. W tym momencie nie będę podważał ich decyzji co do kapitan Tsuki. W niedalekiej przyszłości pewnie udam się do niej osobiście by ocenić jej zaangażowanie oraz to, po czyjej stronie stoi.
Ich inne komentarze puszczałem mimo uszu. To naturalne, że wśród czterdziestu sześciu osób znajdzie się kilka takich, które niekoniecznie będą mi przychylne. Wiem przynajmniej tyle, że będą mnie szanować. Nie potrzebowałem niczego więcej niż zachęcenia do podzielenia się moimi obserwacjami, a to nastąpiło bardzo szybko.
- Hijikata Toshizou nie żyje… – upewniłem się, że głos dobrze niesie się po Sali, jednocześnie dając temu faktowi wisieć chwilę w powietrzu – Za to biorę pełną odpowiedzialność. Chciałem doprowadzić go do Seireitei żywego i myślę, że miałem nawet szansę, lecz błędnie rozeznałem się w sytuacji. Nie sądziłem, że Sayamaka Asagi zada ostatni cios, który powinienem był zablokować. Jego śmierć to moja porażka, jednak… Jednak może dobrze się stało. – rozejrzałem się po radnych – W swoich ostatnich momentach wydawał się być szczerze zaskoczony. Może planował dać się złapać, a to ten ostatni cios pokrzyżował jego plany. Nie znamy mocy jego artefaktu. Możliwe, że potrzebował się tutaj dostać by raz jeszcze nas zaskoczyć. To mogła być lepsza decyzja.
Stałem wyprostowany czekając chwilę na jakąkolwiek odpowiedź ze strony Rady. Nie zależnie, czy taka nastąpiła kontynuowałem.
- Artefakt nie został przy nim znaleziony, chociaż wyraźnie miał go przy sobie podczas walki. Odgrażał się również, że nawet jeśli go zabijemy, wróci i jestem, niestety, skłonny mu uwierzyć. Rozumiemy zbyt, jeśli chodzi o jego moc. Oczekuję, że znów się ukaże i możecie być pewni, że będę na niego gotów. Ja również mam nad nim przewagę. On nie zna mojej mocy, a przynajmniej jej limitów. Będę w stanie stawić mu czoła. – powiedziałem pewny siebie – Skoro już przy tym jesteśmy… Wiemy również zbyt mało o mocach Gotei. Ich populacja Vizardów zwiększa się. Na pustyni porucznik siódemki stracił nad sobą panowanie, atakując Cera Espadę. Oni nie mają nad tym kontroli. Powinienem być świadom tego, że udaję się na misję z niestabilnym Vizardem… Dlaczego Onmitsukido nie posiadało tej informacji? – stanąłem z uniesioną głową pozostawiając w tym pytaniu nutę zarzutu.
Muszę ostrożnie rozegrać karty, którymi dysponuję. Musza sami zobaczyć błędy w zarządzaniu Onmitsukido zanim wystąpię przed szereg żądając władzy absolutnej. To nie będzie negocjacja, nie miałem zamiaru prosić. Tym razem muszą poczuć realne zagrożenie. Sami wielokrotnie byli mylni w swoich osądach. Nie zawsze działali dla dobra Seireitei, a jeśli chcę utrzymać ten wymiar w wymiernej stabilizacji potrzebuję do tego ludzi. Całego Onmitsukido pod moim dowództwem.

[Obrazek: ed8f1c31e95be9b4335ed6d9566822f1.gif]

Spoiler :
Cytat:Kidou:

I Krąg

Bakudou no. 30 - Shitotsu Sansen - Trzy trójkątne wiązki światła uderzają w ciało ofiary przyszpilając je w tych miejscach do przeciwległej powierzchni. W przypadku trafienia tylko jednego z nich, zaklęcie znacznie traci na swojej skuteczności.
Bakudou no. 26 - Kyakko - Ukrywa cel czaru przez fizyczną formą percepcji, jaką jest wzrok poprzez "związanie" światła wokół siebie. Zaawansowani użytkownicy kidou mogą z niego skorzystać do zamaskowania własnej aury duchowej, lecz każde - nawet najmniejsze - skorzystanie z reiatsu niweluje ten efekt.
Bakudou no. 21 - Sekienton - Zaklęcie dzięki, któremu użytkownik po uderzeniu w dowolną powierzchnię wznosi kłęby gęstego czerwonego dymu, która może ułatwić ucieczkę lub zdezorientować przeciwnika. Nie zakrywa jednak wydzielanej przez organizm aury reiatsu.
Bakudou no. 9 - Geki - Kompletnie paraliżuje ruchy celu lub przy silnych przeciwnikach poważnie obniża ich mobilność; zewnętrznie objawia się otoczką czerwonego światła wokół ofiary. Możliwe do złamania zarówno siłą fizyczną, jak też presją duchową.
Bakudou no. 8 - Seki - Tworzy niewielką przezroczystą tarczę o działaniu podobnym do pola magnetycznego przeciwnego bieguna, czyli zatrzymuje i odbija większość słabych ataków; nieocenione w walce w zwarciu szczególnie wręcz. Seki może być użyte w jednym kierunku, gdyż inaczej jego główne zastosowanie mijało by się z celem.
Hadou no. 4 - Byakurai - Użytkownik wystrzeliwuje ze swojego palca mocno skoncentrowaną, silną wiązkę energii elektrycznej w postaci niebieskiej błyskawicy.
Hadou no. 12 - Fushibi - Czar wzmacniający, który w połączeniu z innym zaklęciem destrukcyjnym, bądź też wiążącym, zwiększa jego siłę, pozwala opóźnić działanie lub dać znacznie lepszą kontrolę nad formą ataku. Bardziej zaawansowane połączenia Fushibi z innymi kidou wymagają dłuższej koncentracji. Skuteczność oraz złożoność zaklęcia zależy w największej mierze od tego, jak zaawansowanym użytkownikiem kido jest rzucający.
Hadou no. 25 - Shimoku – Zaklęcie zatruwające obieg reiryoku w organizmie ofiary. Wymaga bezpośredniego kontaktu rzucającego ze swoim celem. W przypadku powodzenia, wysyłany jest impuls energetyczny, który zaburza przepływ energii duchowej oraz utrudnia tym samym koncentrację.
Hadou no. 33 - Sōkatsui - Rzucający czar wystrzeliwuje z jednej dłoni wiązkę czystego reiatsu o niebieskim zabarwieniu. W zależności od umiejętności użytkownika, zaklęcie może przyjąć tak samo formę niewielkiej kuli, jak i potężnej, a zatem rozległej, fali niszczącej.
Hadou no. 31 - Shakkahō - Użytkownik wystrzeliwuje kulę czerwonej energii prosto w przeciwnika o stosunkowo dużej sile destruktywnej i potencjale. Charakteryzuje się żywiołem ognia.

II Krąg

Hadou no. 39 - Jūgeki Byakurai - Znacznie ulepszona postać Byakurai'a, która oprócz zwiększonej siły i szybkości, charakteryzuje się także szkarłatnym kolorem. Kształt pozostaje niezmieniony.
Hadou no. 58 - Tenran - Atak przyjmuje formę rozszerzającego się ku przeciwnikowi nakierowanego tornada. Może być użyte zarówno przy pomocy dowolnego przedmiotu, jak i wystrzelone z otwartej dłoni, lecz wówczas traci on nieznacznie na sile.
Hadou no. 63 - Raikōhō - Wykonujący czar wystrzeliwuje w cel potężną wiązkę żółtej energii w postaci pioruna. Zaklęcie, prócz natury elektrycznej, charakteryzuje się szczególnie dużą prędkością, z jaką zmierza w stronę celu.
Hadou no. 57 - Daichi Tenyō - Zaklęcie umożliwia wykonującemu na uniesienie obiektów znajdujących się dookoła niego oraz wyrzucenie ich z dużą siłą w określonym kierunku. Czar może również zanegować lewitację tych samych obiektów, które zostały podniesione na skutek innych czynników (naturalnych; nie poprzez reiatsu).
Bakudou no. 62 - Hyapporankan - Pal otoczony niebieskim światłem zostaje wystrzelony w stronę ofiary, rozpadając się na mnóstwo mniejszych podobnych palików w połowie drogi. Głównym założeniem umiejętności jest przygwożdżenie ofiary do danej powierzchni, atakując zarazem szeroki obszar jednocześnie. Pomimo wiążącej natury czaru pale, które mają przyszpilić ofiarę do otoczenia, mogą przy dużej sile czaru przebić ciało celu w procesie stając się jednocześnie czarem destrukcyjnym.
Bakudou no. 61 - Rikujōkōrō - Sześć szerokich wiązek światła uderza z wszystkich stron w środkową część ciała ofiary, co powoduje całkowite jej unieruchomienie. Niemożliwe jest również poruszanie ramionami.
Bakudou no. 49 - Noren Mekuri - Kidou, dzięki któremu można zanegować działania iluzji. Manifestacja zaklęcia odbywa się poprzez ruch dłonią, imitując zagarnianie palcami faktycznej przestrzeni. Umiejętność nie działa jednak obszarowo.
Bakudou no. 58 - Kakushitsuijaku - Czar śledzący; przygotowania składają się z narysowania odpowiedniego okrągłego znaku podzielonego na cztery części na płaskiej powierzchni. Aktywacja zaklęcia objawia się poprzez wyświetlenie się konkretnych liczb na namalowanym symbolu, będących współrzędnymi źródła reiatsu na którym skupił się wykonujący czar.

III Krąg

Bakudou no. 81 - Danku - Tworzy przezroczystą energetyczną barierę w kształcie prostokątnego przezroczystego muru. Standardowo jest zdolna do powstrzymania kidou do 89 numeru włącznie, czyli posiada potencjał do blokowania najpotężniejszych czarów i umiejętności kido - podobnych. Ta właściwość obowiązuje jednak tylko w przypadkach w miarę równego poziomu oraz przewagi broniącym się nad atakującym.
Bakudou no. 79 - Kuyō Shibari - Tworzy osiem czarnych dziur, które emitują energię duchową w osobistej przestrzeni otaczającej cel. Dziewiąta czarna dziura tworzy się przy klatce piersiowej celu, tym samym skutecznie unieruchamiając ofiarę. Jedno z najsilniejszych zaklęć wiążących.
Hadou no. 88 - Hiryu Gekizoku Shinten Raiho – Najpotężniejsze zaklęcie występujące w formie pojedynczej fali uderzeniowej. Manifestacją jest wielka wiązka reiatsu o niebieskim zabarwieniu oraz z licznymi wyładowaniami energii elektrycznej, nadającej swą naturę technice.
Hadou no. 90 - Kurohitsugi - Formuje sześcian czarnej energii wokół ofiary, który jest następnie przeszyty przez dziesiątki włóczni, rozdzierając ofiarę w środku w każdym punkcie jej ciała. Obrona przed tym czarem jest niezwykle trudna, a uniknięcie włóczni, znajdując się wewnątrz zaklęcia, niemożliwe.
Hadou no. 91 - Senjū Kōten Taihō - Zaklęcie to przywołuje kilkanaście włóczni stworzonej z czystej energii, które zostają równocześnie wystrzelone w w cel. Kumulowana się siła eksplozji każdej z włóczni powoduje, że ten atak jest niezwykle destrukcyjny.

IV Krąg

Hadou no. 99 – Goryūtenmetsu – Użytkownik manifestuje zaklęcie poprzez wezbranie dużych pokładów energii duchowych uwalnianych spod ziemi w postaci kilku strumieni reiatsu. Tym samym podłoże jest rozrywane na dość dużym obszarze, generując trzęsienie ziemi, a na niebie uformowany zostaje wielki smok, złożony w stu procentach składa się z energii duchowej. Jego jedynym zadaniem jest zaatakować frontalnie swoim cielskiem, detonując się tym samym na celu i doprowadzając do potwornie silnej eksplozji.
Hadou no. 96 - Ittō Kasō - Jedno z najpotężniejszych czarów ofensywnych. Wytwarza ono w ułamku sekundy ogromny słup ognia niszczący wszystko wewnątrz w kształcie japońskiego ostrza. Jest ono zakazanym kidou, gdyż używa ciała użytkownika, jaka zapalnika. Konieczne jest więc poświęcenie jakiegoś organu wewnętrznego lub kończyny. Im więcej "siebie włożymy" w czar, tym będzie on silniejszy.
[/qoute]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 


Wiadomości w tym wątku
Sala obrad - Skye - 03-01-2016, 13:03
RE: Sala obrad - Skye - 13-01-2016, 22:12
RE: Sala obrad - Sayamaka Asagi - 13-01-2016, 22:43
RE: Sala obrad - Ryuichi Kagawa - 13-01-2016, 23:20
RE: Sala obrad - Vaya Vesper - 15-01-2016, 09:17
RE: Sala obrad - Skye - 16-01-2016, 12:08
RE: Sala obrad - Sayamaka Asagi - 17-01-2016, 16:51
RE: Sala obrad - Skye - 17-01-2016, 19:40
RE: Sala obrad - Ryuichi Kagawa - 17-01-2016, 20:26
RE: Sala obrad - Skye - 17-01-2016, 22:27
RE: Sala obrad - Vaya Vesper - 18-01-2016, 15:04
RE: Sala obrad - Sayamaka Asagi - 18-01-2016, 19:18
RE: Sala obrad - Ryuichi Kagawa - 18-01-2016, 20:17
RE: Sala obrad - Vaya Vesper - 20-01-2016, 12:40
RE: Sala obrad - Skye - 20-01-2016, 13:10
RE: Sala obrad - Koizumi Kisuke - 23-01-2016, 10:30
RE: Sala obrad - Skye - 23-01-2016, 11:08
RE: Sala obrad - Ryuichi Kagawa - 23-01-2016, 12:06
RE: Sala obrad - Sayamaka Asagi - 24-01-2016, 17:56
RE: Sala obrad - Vaya Vesper - 24-01-2016, 20:42
RE: Sala obrad - Skye - 24-01-2016, 21:11
RE: Sala obrad - Ryuichi Kagawa - 25-01-2016, 10:10
RE: Sala obrad - Skye - 25-01-2016, 10:44
RE: Sala obrad - Sayamaka Asagi - 25-01-2016, 11:37
RE: Sala obrad - Vaya Vesper - 25-01-2016, 12:33
RE: Sala obrad - Skye - 06-01-2017, 14:52
RE: Sala obrad - Ryuichi Kagawa - 06-01-2017, 15:41
RE: Sala obrad - Skye - 06-01-2017, 18:14
RE: Sala obrad - Ryuichi Kagawa - 06-01-2017, 18:46
RE: Sala obrad - Skye - 07-01-2017, 00:38
RE: Sala obrad - Ryuichi Kagawa - 07-01-2017, 09:56
RE: Sala obrad - Skye - 07-01-2017, 22:16
RE: Sala obrad - Ryuichi Kagawa - 07-01-2017, 23:02
RE: Sala obrad - Skye - 08-01-2017, 13:48
RE: Sala obrad - Ryuichi Kagawa - 08-01-2017, 18:11
RE: Sala obrad - Vidar - 12-12-2017, 21:28
RE: Sala obrad - Ryuichi Kagawa - 13-12-2017, 00:58
RE: Sala obrad - Vidar - 13-12-2017, 14:28
RE: Sala obrad - Vidar - 14-10-2018, 08:01
RE: Sala obrad - Skye - 14-10-2018, 13:39
RE: Sala obrad - Vidar - 16-10-2018 10:37
RE: Sala obrad - Skye - 16-10-2018, 12:56
RE: Sala obrad - Vidar - 17-10-2018, 11:50
RE: Sala obrad - Skye - 18-10-2018, 10:27
RE: Sala obrad - Vidar - 18-10-2018, 12:23
RE: Sala obrad - Skye - 18-10-2018, 17:29
RE: Sala obrad - Vidar - 19-10-2018, 10:14
RE: Sala obrad - Skye - 19-10-2018, 12:59
RE: Sala obrad - Vidar - 19-10-2018, 13:29

  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Forum software by © MyBB 1.6.15 - Theme © iAndrew 2014
Tryb normalny
Tryb drzewa