Bleach OtherWorld PBF
Las Noches / Espada - Wersja do druku

+- Bleach OtherWorld PBF (http://www.bleachow.eu)
+-- Dział: Organizacja (/forum-3.html)
+--- Dział: System i świat gry Bleach OtherWorld (/forum-10.html)
+---- Dział: Spis NPC oraz artefaktów (/forum-77.html)
+---- Wątek: Las Noches / Espada (/thread-88.html)



Las Noches / Espada - Roy Mustang - 06-05-2012 21:42

[Obrazek: 6h7F8DC.jpg]

Ranga: Segunda Espada
Aspekt śmierci: Chciwość
Imię: Katsumi
Nazwisko: Kotarou
Szacowany poziom postaci: 19
Wiek: Niecałe 100
Wzrost: 156 cm
Waga: 49 kg

Opis postaci: Córka poprzednio rządzących w Las Noches Primera Espady oraz Segundy, urodzona jako Arrancarka. Żyje już dobrych kilkadziesiąt lat, podchodząc już pod cały wiek, ale mimo to, dalej wygląda na wczesną nastolatkę. Jest to oczywiście spowodowane tym, że jest duszą - nie żyje, więc starzeje się inaczej. Absolutnym fenomenem jest jednak jej wysoki poziom reiatsu, który pozwolił jej zostać bezsprzecznie Quatra Espadą w tak młodym wieku. Niektórzy pukali się w czoła, gdy obejmowała tak wysoką rangę w Las Noches, ale po jakimś czasie udowodniła, że nie dostała tej pozycji za ładne oczy (i nie tylko). Poziom, który reprezentowała przewyższał prawie każdego w pałacu, zaszokowani byli również jej przełożeni, czyli w tym wypadku w większości - rodzice. Ogólnie - cudowne dziecko wychowane w Hueco Mundo, talent czystej wody. Jedną z przyczyn tak wielkiego potencjału na pewno jest fakt, iż została poczęta przez dwójkę najsilniejszych Arrancarów w Las Noches. Z drugiej strony, oczywiście nie jest pozbawiona pewnych "wad". Na pewną taką jest niedojrzałe zachowanie, wręcz dziecinne, które irytuje sporą liczbę osób, lecz u innych jedynie powoduje uśmiech na twarzy. Jednakże, czego spodziewać się od kogoś, kto wygląda, jakby dopiero skończył podstawówkę? No właśnie... Nie nadaje się przez to na lidera w żadnej grupie, ale rozkazy wykonuje skrupulatnie, a łącząc rodzinną lojalność wobec Espady, jest ona nieocenionym skarbem dla Arrancarów. Można ją lubić lub nie, ale w Las Noches nikt nie podważa jej przydatności, przez co jest ogólnie darzona szacunkiem, pomimo dziecinności. Tego samego już nie można powiedzieć o oponentach, gdyż Ci zazwyczaj na jej widok nie zachowują się poważnie, najczęściej ją lekceważąc na samym starcie, co jest ich ogromnym błędem; przeważnie następstwem tej pomyłki jest śmierć danej osoby. Po śmierci Primery oraz tymczasowym odejściu Segundy z Espady, ona postanowiła kontynuować dzieło ojca i objęła stanowisko zajmowane wcześniej przez matkę.

Charakterystyczna "dwójka" wytatuowana jest na dolnej części pleców po prawo od kręgosłupa. Dziura Hollowa natomiast zasłania - i tak krótka - bluzeczka, bowiem znajduje się ona tuż pod samym biustem. Ponadto kształt maski w 100% odziedziczyła po mamie; jest to opaska na włosach z wystającym rogiem.

Zanpaktou: Kyūzō suru, Águila

Znane techniki:

Garras - Jest to podstawowa technika Resurección Katsumi, której używa ona wręcz non stop. Polega na zmaterializowaniu w dowolnym miejscu dookoła swojego ciała niezliczonej liczby cienkich błękitnych wiązek reiatsu. Posiadają one różną długość, lecz nigdy nie przekraczają jednego metra. Mogą przybierać także różne kształty, jeśli dziewczyna uformuje je w jakiś konkretny sposób. Natomiast w walce mogą służyć zarówno, jako forma ofensywy, jak i defensywy. Pojedynczo co prawda nie narobią zbytnio szkód, ale w dużych ilościach już potrafią poharatać mocno przeciwnika, bądź też zablokować silniejszy atak.

Alas del padre - Umiejętność ta materializuje skrzydła na plecach Katsumi, które momentalnie zamykają się przed nią, chroniąc dziewczynę przed atakami z praktycznie wszystkich stron. Pod względem skuteczności defensywnej technika naprawdę imponuje. Maksymalny potencjał Alas del Padre nie został jednak przez Katsumi opanowany, jako że podczas utraty kontroli nad sobą, Quatra użyła techniki również w celach ofensywnych.

Grito del Viento - Zdecydowanie najpotężniejsza technika, jaką obecnie dysponuje Quatra Espada. Polega na skupieniu dużych ilości reiryoku przed złączonymi dłońmi, a następnie wystrzeleniu ich w formie niebieskiej wiązki o białych prześwitach. Promień ma średnicę około metra, lecz nadrabia to ogromną siłą oraz prędkością. Katsumi niestety czasami ma problemy z celnością, a także wykorzystaniem pełnego potencjału, gdyż do końca nadal nie panuje nad tą zdolnością.


~~~~~


[Obrazek: KOffnP7.jpg]

Ranga: Quatra Espada
Aspekt śmierci: Szaleństwo
Imię: Slaviarus
Nazwisko: Arkona
Szacowany poziom postaci: 17-18
Wiek: Niecałe 300
Wzrost: 176 cm
Waga: 67 kg

Opis postaci:

Zanpaktou: Mentemierda [Mindfuck] – jest to z pewnością jeden z tych mieczy, których nikt, z wyjątkiem właściciela, nie ma ochoty tknąć palcem. Nieprzewidywalność tak nietypowych broni bywa czasem niekorzystna nawet dla właściciela, a co dopiero dla kogoś innego. Już sam wygląd oręża w formie zapieczętowanej wzbudza kontrowersje. Nie przypomina on nawet normalnej katany. W większości złożony jest z przesadnie długiej, czarnej rękojeści oraz z zaledwie półmetrowego ostrza. Tsuba posiada kształt poszarpanej elipsy i jest złotego koloru. Całość mierzy ponad półtora metra i bardziej przypomina hybrydę katany i włóczni, niż tradycyjny miecz.

Ressurection – uaktywnia się słowem Divertirse [Have fun]. Dziwny wygląd Zanpakutou był dopiero przedsmakiem i przeciwnicy jego właściciela natychmiast żałują, że nie pozostał on w swojej pierwotnej formie. Broń znika, za to sam Slaviarus staje się jeszcze dziwniejszy, niż normalnie, choć niektórym ciężko to sobie wyobrazić. Arrancar zwiększa swój wzrost trzykrotnie. Całe jego ciało staje się tak chude, że nawet osoby z anoreksją wyglądają przy nim puszyście. Kończyny zostają pokryte białą substancją, co sprawia wrażenie, jakby pozostały mu z nich same kości. Jako broń do walki wręcz zyskuje cienkie, długie dłonie wykończone szponami, które nie są w niczym gorsze od ostrza miecza. Głowa Slaviarusa powiększa się kilkukrotnie. Usta zostają wygięte w łuk, a właściwie, niemal w półkole i sięgają aż do oczu, których źrenice znikają, pozostawiając same białka. Nie sprawia to jednak, że Arrancar na czas przemiany ślepnie. Wszystko to tworzy obraz potwora nie z tego świata, do którego wiele osób bałoby się podejść nawet z kijem.

Znane techniki:

Loco Cuerpo [Mad Body] – ciało Slaviarusa może wyglądać dziwnie, ale to jego bitewne cechy szczególnie ryją mózgownicę. Tak wątła powłoka jest oczywiście łatwa do połamania, lecz jemu specjalnie to nie przeszkadza. Wszelkie pęknięcia oraz złamania jego kości natychmiast same się składają oraz zasklepiają. Jest to dopiero pierwsza niespodzianka, natomiast druga dotyczy jego krwi. Jej utrata, nawet w wielkich ilościach, nie martwi go zbytnio. Potrafi on za pomocą energii duchowej dokonać jej reprodukcji w mgnieniu oka. Te dwie specjalne właściwości ciała są jedynie dwiema częściami składowymi najpotężniejszej cechy tej techniki. Wiadomo już, że Slaviarus nie zostaje osłabiany przez utratę krwi, czy połamane kości. Jest wręcz przeciwnie. Każda kolejna rana wprowadza go w coraz głębszy, szaleńczy amok, czyniący go coraz szybszym i silniejszym. Przeważnie przeciwnicy zdają sobie z tego sprawę, kiedy jest już dla nich za późno.
Nowa powłoka Slaviarusa posiada również swoje wady. Charakteryzuje się dość cienką warstwą mięśni i słabą skórą, przez co znacznie łatwiej jest zranić go jakimkolwiek atakiem. Oczywiście jest to dla niego niekorzystne tylko wtedy, gdy przeciwnikowi uda się trafić go w narządy wewnętrzne, których uszkodzenie stanowi jedyny sposób na uśmiercenie go.


~~~~~


[Obrazek: ej2qQnq.jpg]

Tytuł: Ronin z Hueco Mundo
Aspekt śmierci: Uzależnienie
Imię: Gintoki
Nazwisko: Sakata
Szacowany poziom postaci: 11-12/~22
Wiek: Ponad 800
Wzrost: 186 cm
Waga: 78 kg

Opis postaci: Gintoki jest jedną z najpotężniejszych istot zamieszkującą całe Hueco Mundo. Prawdopodobnie mógłby w pojedynkę zdominować cały ten świat, gdyby nie fakt, iż większość czasu chodzi pijany. Tak więc nawet jeśli podbiłby całe Las Noches, Las Menosów oraz wszystkie inne rubieże, po prostu zapomniałby tego utrzymywać. Dlatego jest więc traktowany, jako tajna broń Espady od czasu, gdy na tronie zasiadł Katsura Kotorou, który był jego wieloletnim przyjacielem. Z respektu do niego oraz jego rodziny Sakata nie zamierza ustępować ze swojego stanowiska do końca życia. Z jego opinią liczy się każdy w Hueco Mundo, jak gdyby faktycznie był tam władcą. Skąd jednak wziął taką moc? Tego nie rozumie nawet on sam, ale pamięta, że często na kacu zdarzało mu się robić dziwne rzeczy.
Osobowość i nastawienie Gintokiego uległy zmianie po tym, jak jego przyjaciel Katsura Kotarou, został zabity w trakcie inwazji na Seireitei sprokurowanej przez Hijikatę Toshizou. Ów Shinigami wywołał konflikt między Gotei, a Espadą dla własnych celów. To rozwścieczyło Sakatę, który zdał sobie z tego sprawę dopiero po fakcie. Rozpoczął on własne śledztwo mające na celu dorwać w szczególności Hijikatę. Gdy jego nemezis w końcu został zabity, choć nie z ręki Arrancara, porzucił Las Noches, by powrócić do życia na własną rękę. Stwierdził, że Espada nie reprezentuje już tych samych wartości, co niegdyś, gdy na czele stał Kotarou.

Zanpaktou: Fukushūwosuro, Damascus
Wygląd broni: Ostrze cieni

Znane techniki:

Ryotatsumaki - Umiejętność momentalnie przyzywa tornado wokoło Gintoki'ego, w którym wręcz roi się od cieniutkich smug reiatsu zdolnych do posiekania, bądź też zadania obrażeń ciętych/kłutych, wszystkiego, co wejdzie w zasięg techniki. Pomimo bardzo widowiskowej aparycji, zdolność ta raczej nie należy do tych najpotężniejszych z arsenału Sakaty.

Haoshoku Ichigeki - Prosta technika polegająca na skumulowaniu reiatsu w pięści, a następnie nagłym uwolnieniu tuż po wyprowadzonym uderzeniu. Można przyrównać jej efekt do Ikkotsu lub Sokkotsu, lecz manifestacja tej potęgi różni się diametralnie od wspomnianych technik. Przypomina to bardziej trafienie falą uderzeniową z bliskiej odległości, co jest niszczące w skutkach.

Hi-satsu - Nochecorte - Jak jej pierwsze słowo wskazuje (nagła śmierć), technika jest w stanie posłać przeciwnika niemalże od razu do grobu. W przypadku, gdy cel prezentuje natomiast nieco wyższy poziom, wówczas zakończy się "tylko" na poważnych obrażeniach. Manifestacją tego ataku jest wykonanie jednego cięcia ukośnego iaijutsu pod niewielkim kątem. W trakcie tego ruchu, Gintoki skupia we własnym zanpakutou ogromne ilości reiryoku, które zostają po prostu uwolnione w chwili, gdy ostrze styka się z ciałem obcym. Skutkuje to więc śmiercionośnym cięciem.

Hiryu — Shinkan Sekai - Potężna umiejętność zanjutsu możliwa do opanowania przez niekwestionowanych mistrzów miecza obdarzonych równie monstrualnymi pokładami reiryoku. Wykonywana jest z wysokiej postawy (jōdan no kamae) poprzez trzymanie miecza oburącz ponad głową i uwalniana poprzez cięcie nim do dołu po skoncentrowaniu odpowiedniej ilości reiatsu wokół całego ciała, aniżeli tylko zanpakutou. Manifestacją techniki jest wąski, podłużny łuk energii pokonujący dystans pod lekkim kątem, który jednak po zetknięciu z pierwszą przeszkodą uwalnia prawdziwą obszarową naturę. Skondensowana moc dosłownie eksploduje niszcząc wszystko na terenie sięgającym nawet do setek metrów kwadratowych poczynając od punktu zderzenia z celem. Przy kolizji wyzwalany jest drażniący w uszy dźwięk jednoczesnego rozbicia mnóstwa elementów, w które trafiła technika. Sama fala uderzeniowa z kolei, zamiast zwyczajnie demolować wszystko w obszarze działania w jednym kierunku, w którym pierwotnie podążała wiązka, doprowadza do pęknięć, rozbić, niczym pod wpływem niezliczonej ilości cięć.

In'ei no ikari - "wypowiedział, spajając nagle miecz w jedną skoncentrowaną wiązkę mroczrnej energii. Uniósł go pionowo ponad głowę, po czym wyprowadził równe pionowe cięcie, w ślad za którym uwolnił wiązkę czarnego, niczym smoła, reiatsu. Gdy tylko miecz pokonał kąt dziewięćdziesięciu stopni, a klinga została wymierzony idealnie w stronę Vasha, będąc ułożoną równolegle do podłoża, na Vizarda runęła delikatnie zakrzywiona pionowa smuga czystej energii. Atak o łukowatym kształcie dosłownie został wystrzelony z powietrza ponad Arrancarem, przyspieszając z każdym pokonanym metrem i przybierając coraz bardziej zaostrzony kształt. Przeciwstawne wierzchołki zbiegały się ku sobie, a po pewnym czasie wiązka zaczęłaby przybierać kształt monstrualnego grotu."

Cero Metralleta


RE: Las Noches / Espada - Skye - 18-05-2020 13:42

[Obrazek: 2HhBrDH.jpg]

Imię: Kyone
Nazwisko: Izaraya
Szacowany poziom postaci: 10
Wiek: 47
Wzrost: 167 cm
Waga: 62 kg

Opis postaci:

Zanpaktou: Tachiagaro, Vánagandr

Znane techniki:

Sentido de la bestia - zdolność, którą Kyone jest w stanie wykorzystać na sobie oraz dowolnym innym sojuszniku. Wzmacnia ona wszystkie zmysły do nadludzkiego poziomu, dzięki czemu dana osoba staje się niemalże niemożliwa do zaskoczenia i jest w stanie dostrzec, usłyszeć lub wyczuć zagrożenie znacznie wcześniej, niż pozwalają jej na to naturalne możliwości. Nie wpływa jednak na sam refleks, lecz wydłuża okno na reakcję.

Cadenas eternas - "poderwała do ruchu wiszące na całym jej ciele fragmenty łańcuchów. Mierzyła w moment, w którym ich przeciwnik byłby najbardziej skupiony na ataku na Katsuyę i nie miałby szans dostrzec ofensywy zza pleców. Wnet ogniwa okryły się lazurową barwą, a następnie wydłużyły pod czysto duchową postacią. Łącznie dziesięć energetycznych łańcuchów popędziło prosto na Isaiasa"


---


[Obrazek: nAiUCQJ.jpg]

Imię: Efraim
Nazwisko: Eguayo
Szacowany poziom postaci: 11
Wiek: 105
Wzrost: 194 cm
Waga: 89 kg

Opis postaci:

Zanpaktou: Utracone

Znane techniki: Tylko wynikające z przynależności rasowej


---


[Obrazek: bzbPhGC.jpg]

Imię: Dante
Nazwisko: Villar
Szacowany poziom postaci: 15
Wiek: 145
Wzrost: 210 cm
Waga: 101 kg

Opis postaci:

Zanpaktou: Funsai Suro, Corazón Congelado

Znane techniki:

Embarcación de hielo - Podstawowa zdolność i część manifestacji Resurección. Krąg błękitnego reiatsu objawia się pod Arrancarem tworząc łącznie trzy obracające się naprzemiennie pierścienie wypełnione najprzeróżniejszymi symbolami.

Quimera - Z lodowego kręgu wyłania się lodowy podłużny stwór posiadający ciało węża ze smoczą głową i płetwach niczym rekin. Kreatura nie jest potężna, ale pełni rolę dystrakcji ze względu na rozmiary.

Monzón - Kilkadziesiąt zaostrzonych szpikulców czystego lodu nagle wystrzeliwuje z kręgu przyzwań. Te po przebyciu około dwudziestu metrów w pionie, zatoczają delikatny łuk i następnie z ogromną prędkością mkną w kierunku wskazanym przez Arrancara poprzez gest dłoni.

Sierra - Z mroźnego dysku energii zaczynają się wynurzać okrągłe płaskie szerokie ostrza o licznych zaokrąglonych kolcach, które można wykorzystywać jako broń porównywalną ze stacjonarną piłą przemysłową. Dante naturalnie może kontrolować dowolnie ich ruch w przestrzeni.

El Arsenal - Jedna z dwóch najsilniejszych technik Dante. Z powierzchni kręgu zaczynają się stopniowo wynurzać dziesiątki lodowych ostrzy imitujących europejskie półtoraki. Proste, obusieczne, ciężkie, lecz pozbawione jednakże jelców. Rękojeści wizualnie zdają się zlewać z głownią, co zapewnia zarazem znacznie lepszą aerodynamikę przy kontrolowaniu tych oręży na dystans. Umiejętność wymaga chwili do przygotowania. Każde z ostrzy jest nieporównywalnie silniejsze od słabszego odpowiednika z Monzón.

Era de Hielo - Villar rozcina ostrzem pustą przestrzeń, a powstałej szczeliny wydostają się nieprawdopodobne ilości śniegu oraz lodu przekształcające wszystko na swojej drodze w ogromny lodowiec okryty białym puchem. Jest to najpotężniejsza umiejętność w wachlarzu umiejętności Dante zdolna do zamrażania dosłownie wszystkiego na swej drodze.